- / Strona główna /
- Reklamacje
Reklamacje
Gwarantujemy, że zamówiony przez Państwa produkt zostanie dostarczony fabrycznie nowy, nieuszkodzony, w oryginalnym opakowaniu. Jeżeli po otrzymaniu zamówionego towaru znajdą Państwo w nim wady, prosimy poinformować nas o tym fakcie i odesłać wadliwy produkt. Jeśli chcą Państwo zareklamować zakupiony produkt prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który znajduje się na dole strony. Wypełniony formularz wraz z dokumentem potwierdzającym zakup towaru prosimy wysłać do nas na adres:
Cross Poland Sp. z o. o.
Ul. Trakt Brzeski 1, Zakręt
05-077 Warszawa
z dopiskiem „Sklep online - reklamacja”
+48 22 780 26 03
Reklamowany produkt musi być przysłany suchy i czysty. Dla bezpieczeństwa, prosimy o wysyłanie paczek za potwierdzeniem odbioru lub korzystając z usług firmy kurierskiej. Reklamacja zostanie rozpatrzona maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez Cross Poland Sp. z o. o. W razie pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 (22) 780 26 03 lub 519 353 422.
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Cross Poland Sp. z o.o. niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy. W przypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady lub obniżenia ceny zwrócimy należność niezwłocznie na wskazany w formularzu numer konta. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią, co do niezasadności reklamacji.