- / Strona główna /
- FAQ
Nie mogę się zalogować na konto sklepu. Co zrobić?
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Jaki jest koszt dostawy?
Forma wysyłki | Przelew | Za pobraniem | Przewidywany czas dostawy |
Poczta Polska Priorytet | 15 PLN | 19 PLN | do 3 dni roboczych |
Kurier DPD | 12 PLN | 16 PLN | 1 dzień roboczy |
Czy mogę anulować złożone zamówienie – jak to zrobić?
Istnieje taka możliwość. Jeżeli chcesz zrezygnować z zamówienia skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, email: kontakt@crosspoland.pl lub telefonicznie: 519 353 447, (22) 780 26 02.
Płatności – w jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?
Mają Państwo następujące możliwości dokonania płatności za zamówienie w naszym sklepie:
Przedpłata przelewem – płatność w formie przelewu na konto Cross Poland Sp. z o.o., ING Bank Śląski - 73 1050 1025 1000 0023 5228 1949.
Poprzez płatność elektroniczną (przelewem elektronicznym) – za pomocą sprawdzonych i bezpiecznych systemów płatności elektronicznej PayU. Po wybraniu określonej formy płatności zostaniecie Państwo przekierowani na stronę internetową obsługująca wybraną formę płatności, a po zakończeniu procedur z powrotem na stronę www.crossjeans.com/pl. Informacje dotyczące karty kredytowej przesyłane są bezpośrednio pomiędzy Państwem a Centrum Autoryzacji Kart Kredytowych i nie są udostępniane. Znane są tylko bankowi rozliczającemu Państwa transakcje.
Wysyłka za pobraniem - płatność w formie gotówki uiszczana kurierowi lub listonoszowi przy odbiorze zamówienia. Ta forma płatności dostępna jest jedynie dla zamówień o wartości do 1000 PLN.
Jak mogę wymienić zamówiony towar na inny rozmiar?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, email: kontakt@crosspoland.pl lub telefonicznie: 519 353 447, (22) 780 26 02, aby upewnić się, że odpowiedni dla ciebie rozmiar jest dostępny, a my zarezerwujemy go dla Ciebie. Następnie zapakuj i wyślij wymieniany produkt na adres:
Cross Poland Sp. z o.o.ul. Trakt Brzeski 1 Zakręt
05-077 Warszawa - Wesoła
z dopiskiem „sklep online - wymiana"
Prosimy o dołączenie wypełnionego formularza wymiany / zwrotu oraz dokumentu potwierdzającego zakup.
Czy mogę uzyskać F-VAT za zakupione produkty?
Oczywiście, w trakcie składania zamówienia wpisz dane niezbędne do otrzymania faktury, a my dołączymy ją do przesyłki.
Czy mogę sprawdzić zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty u kuriera?
Niestety nie, ale powinieneś sprawdzić czy paczka jest w nienaruszonym stanie. Jeżeli zauważysz ingerencję w zawartość paczki zgłoś to kurierowi, otwórz przy nim paczkę, sprawdź zawartość i w razie stwierdzenia braków zażądaj spisania protokołu. Prosimy również poinformować o takim zdarzeniu obsługę naszego sklepu poprzez formularz kontaktowy, email: kontakt@crosspoland.pl lub telefonicznie: 519 353 447, (22) 780 26 02.
Czy podane w sklepie ceny są aktualne i ostateczne?
Ceny podane w sklepie internetowym www.crossjeans.com/pl/ są cenami aktualnymi i są na bieżąco sprawdzane.Cena zakupionego towaru po dokonaniu zamówienia jest ceną ostateczną.
Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Czy mogę złożyć zamówienie, jeżeli mieszkam za granicą?
Jak powinienem postąpić gdy nie otrzymam maila potwierdzającego złożenia zamówienia?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, email: kontakt@crosspoland.pl lub telefonicznie: 519 353 447, (22) 780 26 02. Być może transakcja nie została prawidłowo przeprowadzona lub przez pomyłkę wpisałeś zły adres mailowy. Brak maila potwierdzającego może oznaczać, że nie zostało one zarejestrowane w systemie sklepu crossjeans.com.
Co zrobić gdy w trakcie składania zamówienia wybrałem złą opcję zapłaty?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy, email: kontakt@crosspoland.pl lub telefonicznie: 519 353 447, (22) 780 26 02 i poinformuj nas o zmianie decyzji odnośnie sposobu zapłaty.